Er zijn ontzettend veel verschillen tussen 'gewone' marketing en online marketing. Het grootste verschil zit hem wat ons betreft in het feit dat online marketing bijna 100% meetbaar is, in tegenstelling tot gewone marketing. Bovendien is het bij online marketing mogelijk om met een klein budget een grote groep mensen te bereiken en is het vaak interactiever. Klik hier voor de mogelijkheden.
Simpel gezegd is een landingspagina de pagina op je website waarop mensen terechtkomen vanuit een andere website, advertentie of social mediakanalen. Bijvoorbeeld de link die je gebruikt in het bericht van een social media campagne. Het gebruik van een goede landingspagina werkt conversieverhogend.
Zoekmachineoptimalisatie zorgt ervoor dat je website hoog scoort in de onbetaalde zoekresultaten van online zoekmachines, zoals Google. SEO-experts zorgen ervoor dat alle pagina's op je website hiervoor geoptimaliseerd worden. Klik hier voor onze SEO mogelijkheden.
SEO staat voor Search Engine Optimization. In het Nederlands: zoekmachineoptimalisatie.
Google houdt bij hoeveel (relevante) content er op jouw website staat en wordt geplaatst. Op basis daarvan krijg je in Google een bepaalde ranking. Vaak onderschatten ondernemers het belang van een goede SEO optimalisatie. Door hier wel degelijk aandacht aan te besteden, zorg je ervoor dat je investeert in duurzame vindbaarheid van je website. Daar heeft je bedrijf of organisatie altijd voordeel van. Check snel onze mogelijkheden.
Google Ads is de opvolger van Google Adwords. Met Google Ads kun je betaald adverteren boven de organische zoekresultaten van Google. Met andere woorden: doordat je betaalt voor je advertenties, ben je de concurrentie met goede SEO te slim af. Wil je ook slim adverteren boven de concurrentie? Klik dan snel hier.
Je hebt hier in principe twee mogelijkheden voor. Door te investeren in SEO, investeer je in duurzame vindbaarheid voor je bedrijf of organisatie. Onze SEO-experts zorgen ervoor dat de pagina's op jouw website de juiste keywords bevatten om hoog te scoren in Google. Een andere optie is door te adverteren met Google Ads. Google geeft advertenties van betalende bedrijven en organisaties weer boven de organische zoekresultaten. Voor snel resultaat kan je dus kiezen voor Google Ads.
Google Shopping is het best te omschrijven als een soort Marktplaats, maar dan van Google. Het is net als Google Afbeeldingen zichtbaar in de tabbladen van Google. Wanneer iemand een zoekopdracht uitvoert gericht op bijvoorbeeld schoenen, dan toont Google Shopping de resultaten inclusief afbeelding en prijzen. Voor webshopeigenaren dus een uiterst effectief middel om te adverteren.
Social Media Marketing is een middel dat door steeds meer bedrijven wordt ingezet om door middel van social media een merk, product of dienst in de markt te zetten. Denk hierbij aan Facebook, Instagram, Pinterest en LinkedIn. Benieuwd wat we voor jouw social media kanalen kunnen betekenen? Klik dan hier.
Via het gedeelte 'Advertentiebeheer' kan je op Facebook en Instagram adverteren. Je kan hier kiezen voor de optie 'nieuwe campagne aanmaken'. Vervolgens kun je de relevante content inladen en deze targetten op jouw doelgroep. Heb je hier hulp bij nodig? Vraag ons dan even naar de voorwaarden en klik hier.
Google Analytics is gratis software van Google welke je kunt gebruiken om vrijwel alle activiteiten naar, op en van jouw website te meten en inzichtelijk te maken.